shadow

כחלק מההתפתחות הטכנולוגית, יותר ויותר אתרים עוברים לעיצוב רספונסיבי. אתר רספונסיבי הוא אתר שאוטומטית מתאים את עצמו לכל מכשיר שדרכו הוא נצפה, מבלי ליצור אתר חדש עבור כל אמצעי גישה, אז בגדול, זו הדרך הנוחה ביותר לבנות אתרים כך שהם יתאימו לכל הסמארטפונים למיניהם.

עוד לא השתכנעתם? אז הרי לכם כמה מהאתרים הרספונסיבים המוכרים ביותר בעולם, אולי אפילו תוכלו לקבל מהם השראה לאתר שלכם:

בי.בי.סי

חברת החדשות הגדולה בעולם הצטרפה גם היא למהפכה, והמעצבים לא יכלו לשלוט בעצמם מרוב התרגשות על כך שהם הצליחו להגיע לכל פלטפורמות הגלישה באינטרנט. העיצוב המינימליסטי של האתר יוצר מעין קנבס חלק עליו הם משוויצים בתמונות מדהימות שלא מאבדות מיופיין גם במסך הסלולר.

דיסני

ענקית סרטי המשפחה הקסומים, קיבצה לה 30 מעצבים ועברה לאתר רספונסיבי באוקטובר 2013. העיצוב החדש מאפשר לאתר להציג סרטונים גדולים ואלמנטים אינטראקטיביים בלי לאבד מגודלם גם במעבר בין מכשירים.

טיים

גם מגזין טיים עבר לו לאתר רספונסיבי. העורכת של המגזין, קטרין שריק, אומרת שהמטרה הייתה סוף סוף לאפשר לכל הגולשים את אותה חוויית גלישה בדיוק: "בגלל שאתר אחיד יאפשר בפעם הראשונה לכל הגולשים גישה לכל התוכן העשיר של האתר המוצע במחשב". העיצוב של האתר הוא מינימלי, קריא ופרקטי – כל מה שאתר חדשות צריך כדי להצליח בכל המכשירים.

סטארבקס

עבור שליטי הקפה, הסיבה לעבור לאתר רספונסיבי הייתה פשוטה: מחקרים, והרבה. החברה גילתה שיותר ויותר לקוחות נכנסים לאתר שלהם דרך הסמארטפון והגיבו ע"י התאמת האתר לכל המכשירים. האתר קריא דרך כל אמצעי מבלי לאבד מהסגנון ה"סטארבקי" הייחודי. הוא גם יפה וגם נוח לשימוש.

המצב כיום מחייב כל עסק לעבור לאתר רספונסיבי, אלא אם כן הוא לא בקטע של להצליח. עם השתלטות הסמארטפונים על חיינו מחצית מכמות הגלישה באינטרנט עברה מהמחשב לסלולרי, ומי שלא יתאים את עצמו יישאר מאחור. אתר שלא יהיה נוח לשימוש דרך המכשיר ממנו גולש הלקוח, יגרום לעזיבת גולשים ומעבר לאתרים מתחרים. ואנחנו לא רוצים את זה. לכן, אל תבזבזו זמן ותדביקו את הקצב פן תהיו מאחור!

אפשר לקרוא עוד על אתר רספונסיבי באתר של סטודיו קוסטה