בניית אתרים לעסקים צריכה להיעשות עם אוריינטציה שיווקית. למה וכיצד עושים זאת? על כך ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.
קצת על בניית אתרים לעסקים
במידה ויש לכם עסק, ואתם מתעניינים בבניית אתר אינטרנטי בשבילו, חשוב שיתאים לאופי העסק שלכם. לדוגמה, אם מדובר על עסק למכירת מוצרים שונים, חשוב שהמוצרים יהיו מוצגים בו ואולי אף לעשותו חנות אינטרנטית. כמו כן, במידה ומדובר במכירת שירות, חשוב שיהיו בו מאמרים בנושאים מתאימים, בעזרתם תוכלו גם לקדם את האתר שלכם באופן אורגני. על כך נרחיב בהמשך.
מהי אוריינטציה שיווקית?
אם מדובר על אתר עסקי, הרי שאתר אינטרנט הוא כלי נפלא לשיווק העסק וכך גם ראוי להתייחס אליו! אתר האינטרנט שלכם הוא הדרך שלכם להגיע אל ההמונים ולשווק להם את השירות או המוצר שלכם באופן קבוע ומבלי להשקיע כספים רבים בכל תקופה מחדש. אם כך חשוב לוודא, שבאתר תהיה אפשרות למכירה דרך האתר או לכל הפחות, דרך ליצור עמכם קשר באופן זמין ונוח.
כיצד משווקים?
בניית אתרים לעסקים הינה שונה מבניית אתרים למטרות אחרות. כאמור, כאשר מדובר על אתר עסקי, מדובר על אמצעי שיווקי לכל דבר ועניין ולכן ישנם דברים, שחייבים להיות בו, כפי שהוזכרו לעיל. כמו כן, רצוי שיהיה בו מידע רב ככל האפשר לגבי המוצר או השירות שלכם ואם ניתן לכלול תמונות ואף סרטונים, מומלץ להשתמש בהם.
גלישה בכל אמצעי
דרך נוספת לאפשר לאתר שלכם לשווק את העסק שלכם היא באמצעות הנגשה שלו לכל אמצעי גלישה. כלומר, בניית אתרים לעסקים, שהם רספונסיביים וניתנים לגלישה בכל דרך, מכל מקום ובכל זמן, תאפשר לאתר שלכם להיות רלוונטי לכל גולש, בין אם הוא גולש דרך המחשב הביתי ובין אם דרך הטלפון החכם האישי שלו.
חשוב לזכור!
אתרי אינטרנט של עסקים הם בראש ובראשונה אתרי מכירות! גם אם המטרה של האתר היא לא למכור באופן ישיר על ידי מכירה און ליין, מטרת העל היא תמיד לחשוף את העסק לקהל גדול יותר ולהגדיל את קהל היעד. אם כך, לאורך כל התהליך של בניית אתרים לעסקים, מחשבה זו צריכה לעמוד לנגד עיניכם ולנגד עיני המתכנת, אשר בונה את האתר שלכם עבורכם. כדי שהמתכנת שלכם יוכל לבנות עבורכם את האתר הרצוי לכם, מומלץ לדעת מראש מה בדיוק אתם רוצים שיהיה באתר בסופו של התהליך.