בשנת 2009 הפך השם "דודי מליץ" למוכר מאוד ומוזכר בכמעט כל בית בישראל מדי יום. הסיבה לכך הייתה השתתפותו בתוכנית הריאליטי הפופולרית, "האח הגדול", ועוד יותר מכך זכייתו בה – זכיה שהיה בה גם אלמנט של הפתעה, שכן מליץ נכנס אל בית האח הגדול בעונת ה-VIP לנוכח היותו בן זוגה לשעבר של הזמרת מאיה בוסקילה, שהייתה אף היא אחת מהדיירות, אם כי עד מהרה הוא התלבט בזכות עצמו, ובעיקר לנוכח היושרה המלאה שלו, ההיצמדות לאמת והיכולת להעביר מסרים מורכבים בנועם ונחרצות גם יחד.
כיום מליץ פחות נחשף לציבור הרחב, ובעצם הוא עבר לצד השני של התקשורת – לא בפרונט אלא מאחורי הקלעים, לא נושא הסיפורים אלא זה שמביא אותם לידיעת הציבור, לא זה שמושך אליו את תשומת הלב הציבורית אלא זה שמכוון אותה אל אנשים אחרים וגופים מסחריים אשר מחפשים יחסי ציבור מוצלחים.
גם במשרד יחסי הציבור שהקים, ממשיך מליץ להקפיד על יושרה מלאה, יושרה שבזכותה גם לקוחותיו נהנים מתדמית אמינה, והרי זהו הבסיס של יחסי ציבור טובים באמת.
מידע יקר ערך לטובת הציבור הרחב, מיתוג של לקוחותיו
המקצועיות המרשימה של דודי מליץ מאפשרת לו ליצור מצבי win-win, כאלה שבהם הציבור זוכה למידע יקר ערך ואילו לקוחותיו זוכים לתדמית הרצויה מבחינתם.
דוגמה טובה לכך היא יצירת כתבות בנוגע לאחד התחומים שמעניינים את כל הציבור, רפורמת התזונה בבתי הספר. היוזמה וההוצאה לפועל התאפיינו בהקפדה על מידע בעל ערך מוסף אמיתי, והגוף שתרם את הידע המקצועי, חברת שומרי משקל, צבר עוד נקודות זכות אצל ההורים שהיו אסירי תודה על האינפורמציה הרלוונטית והחשובה.
הרגישות של דודי מליץ והמקצועיות שלו
כששהה בבית האח הגדול, התגלה דודי מליץ כאדם רגיש מאוד שלא מהסס לעמוד לצד מי שהוא הרגיש שנגרם לו עוול, גם אם הדבר עלול לפגום במעמדו בבית או במשחק.
בנוסף כאמור הפגין מליץ יכולת מרשימה להעביר מסרים מורכבים באופן מדויק ותוך הקפדה על נועם וחן.
איכויות אלה אחראיות גם להצלחות המקצועיות של קמפיינים תקשורתיים רגישים מטבעם – הענקת סיקור עיתונאי אוהד לג'ודאית אליס שלזינגר שנאלצה לפרוש מנבחרת ישראל לפני אולימפיאדת ריו 2016 ולייצג את נבחרת בריטניה, הבאת גרסתה של מאמנת ההתעמלות האמנותית אירה ויגדורצ'יק לידיעת הציבור והטיית דעת הקהל, הליווי של יזמית הנדל"ן ענבל אור בשעותיה הקשות והפיכת המשבר להזדמנות, ועוד.