יכול להיות שאתם לא זוכרים, או שמעולם לא ידעתם, אך כשהתחיל עידן ה"דוט-קום" (האינטרנט) החברות הגדולות ומספר בעלי עניין (וממון) רכשו מראש כמויות עצומות של שמות דומיינים, כלומר של שמות URL – הכתובת של אתר האינטרנט שלכם.
חברות כמו נייק, IBM, אפל, איקיאה ועוד לא יכלו להרשות לעצמם שהדומיין של החברה שלהם יהיה בבעלותו של אדם פרטי, שכן הם ידעו לאן הרוח נושבת – לתוך עולם האינטרנט, ובקרוב, אפילו בקרוב מאוד – כל ההתרחשות תהיה שם (דבר שהתרחש עם גוגל בגרמניה והוביל לפרוצדורה משפטית מורכבת במיוחד).
המיתוג שלכם בכרטיס הביקור הדיגיטלי:
כרטיסי הביקור הדיגיטליים הם בדיוק הצעד הזה בעולם העסקי, מהלך מחייב שדוחק החוצה מן המחזור את כרטיסי הביקור המודפסים שהולכים ומאבדים מיעילותם. היום הכול עובר לסלולארי החכם, ולא תמצא אנשים משוטטים כשבכיסם ארנק מיוחד מלא בכרטיסי ביקור של כל האנשים איתם הם עובדים או שאותם פגשו לאורך השנים.
כרטיס הביקור הדיגיטלי ממתג אתכם כאנשים רציניים, מעודכנים, שיודעים לאן הולכים הדברים, כיזמים ואנשי חזון, שכן כמו שבזמנו עולם האינטרנט התחיל, וכך גם עולם הסלולאריים החכמים, כיום כולם משתמשים בהם, ולא ניתן להסתדר בלעדיהם.
מי שהיה לו חיבור לרשת וסלולארי חכם כשאלו רק התחילו – נחשב מוביל דרך, וכך גם אתם, עם כרטיס ביקור דיגיטלי.
כיצד ממתגים את הכרטיס?
מעבר לזה שהכרטיס ממתג אתכם, הרי שאתם יוצרים את המיתוג בכרטיס עצמו ובונים את "האישיות" שלו, ובעצם שלכם, דרכו.
כרטיס הביקור הדיגיטלי החכם מאפשר לכם להוסיף כפתורים פונקציונאליים לכרטיס עצמו, ולחבר את מי שקורא את הכרטיס לשלוח לכם מייל בלחיצת כפתור, או לחייג אליכם, ואפילו לראות את הפרופיל שלכם בפייסבוק או לפתוח את אפליקצית הניווט "וויז" (Waze) ישירות לכתובת שלכם בלחיצה אחת על הכרטיס.
למיתוג המלא יש להעלות גראפיקה ממותגת הכוללת את הלוגו והתמונה הנבחרת, וכך אתם יוצרים את ה"לוק אנד פיל", את האווירה בכרטיס הביקור שלכם, בכדי למתג את עצמכם בצורה הנאותה והמתאימה לרוח העסק ולרוח שלכם – בדרך להצלחה מסחררת.