אם אנחנו בעלים של עסק אנחנו בטח כבר יודעים כי אחד הדברים החשובים ביותר שיש לכל עסק הוא המיקום של העסק בתוצאות החיפוש של גוגל. כיום כאשר אנחנו צורכים מוצר או שירות חדשים הדבר הראשון שאנחנו עושים הוא לחפש בגוגל אחר המוצר הזה. על כן עסק שלא מופיע במקומות הראשונים של גוגל הוא עסק שלא יצליח ולא יקבל לקוחות חדשים. אנחנו צריכים לעשות הכול בכדי להופיע במקומות הראשונים של גוגל ורבים מסכימים כי מבחינה שיווקית זהו אחד הכלים החזקים ביותר שיש. מקום ראשון, שני או שלישי בגוגל שווה מאות או אלפי לקוחות בחודש תלוי בגודל השוק בו אתם פועלים ויש לכך משמעות עצומה ועל כן אנחנו צריכים להשקיע בכך כמה שיותר.
כיצד נקדם אתר באופן אורגני?
בכדי להופיע במקומות הראשונים בגוגל אנחנו צריכים להשקיע בקידום אתרים אורגני. קידום אתרים אורגני הוא כול הפעולות שאנו עושים בכדי להופיע במקומות הראשונים. חשוב להבין כי האלגוריתם של גוגל עובד באופן שהוא מקטלג את האתר שלך לפי מילות מפתח ספציפיות, על כן ככל שמילות המפתח של האתר שלכם יהיו יותר מדויקות כך גוגל יקטלג אתכם בצורה טובה יותר. בנוסף כל התוכן שאנחנו כותבים צריך להיות מוכוון לפי מילות המפתח שגוגל מחפשת על פיהם, וכיצד אנחנו עושים זאת? התשובה היא פשוטה מאוד בכדי לתת לגוגל את מילות המפתח המתאימות אנחנו צריכים להשתמש בכלי הנקרא מתכנן מילות מפתח.
מדוע חשוב לדעת כיצד להשתמש במתכנן מילות המפתח?
מתכנן מילות מפתח הוא כלי שקיים בגוגל אדוורדס ובאמצעותו אנחנו יכולים למצוא מילות מפתח לפי חיפושים שאנשים שונים עשו. כך לדוגמא אם אנחנו מחפשים מילת מפתח בתחום מסוים הרי שאנחנו נקבל את כול מילות המפתח הקשורות לתחום המסוים שחיפשנו לפיו. זהו כלי מרכזי בעבודתו של מקדם האתרים ויש לו משמעות גדולה להצלחת קידום האתר שלנו. ככל שנדע כיצד לעבוד איתו בצורה חכמה יותר כך נוכל לקדם את האתר שלנו בצורה יותר טובה ונהיה בטוחים כי אנחנו מקדמים את האתר בצורה הטובה ביותר שיש.