shadow

עיצוב אירועי חברה – מה הקונספט שלך? בשיווק ישנה חשיבות רבה לסביבת העבודה ולמידע שהיא מספקת ללקוח דרך הנראות שלה. אירועי חברה הם אירועי שיווק לכל דבר, גם אם הם נערכים עבור העובדים  וגם אם הם נערכים בעבור לקוחות וקולגות.

בכל אירועי  חברה אחת המטרות היא להציג את העסק כאטרקטיבי ומושך, בין אם אנו מעוניינים למשוך לקוחות, לבלוט מול עסקים  מתחרים או בכדי להגביר את המוטיבציה של צוות עובדי החברה. עיצוב אירועי חברה משתנה מאירוע לאירוע, בהתאם למטרת האירוע ולקהל היעד. לכן אמרלו עיצוב אירועי חברה מייחסים חשיבות רבה לעיצוב אירועים עסקיים בצורה מקצועית, כדי לנצל את הפלטפורמה של האירוע לשווק את העסק ולהציג אותו באור חיובי. טרנד נפוץ בשיווק הוא אירוע קונספט.

מה מיוחד באירוע קונספט והאם הם מתאימים לכל אירוע?

אירוע קונספט זהו אירוע שמתמקד בנושא מסוים, הן מבחינת התוכן שיוצג באירוע והן בקו העיצובי. אירועי קונספט רבים נערכים כאירועי קידום מכירות, ערבי גיבוש, השקה של מוצר או שירות חדש, הרמת כוסית ועוד והם מיועדים לצוות עובדים, מנהלים בכירים, קולגות ועוד. מטרתם של אירועי חברה הוא לגרום לנוכחים באירוע לזכור מוטיבים הקשורים לאירוע וליצור אצל המשתתפים רצף שישאיר רושם גם אחרי שהאירוע יסתיים. היתרון באירוע קונספט הוא היכולת להעביר מסר חזק שמשאיר רושם. בחירת הקונספט חשובה מאוד ויכולה לנבוע מתוכן האירוע בכדי להביע מסר אותו תרצו להעביר: יוקרתיות, חדשנות, חשיבה מבעד לקופסה ועוד.

מה כולל עיצוב אירועי חברה?

עיצוב אירועים עסקיים על פי קונספט מתחיל מההזמנה לאירוע ודף הנחיתה של האירוע באינטרנט, וכולל את המראה העיצובי של האולם בו נערך הכנס, עיצוב עמדת הקבלה והרישום ועד מדי העובדים המשתתפים הכנס והתגים אותם הם עונדים. כמובן, אין חובה לכלול בכל מרכיב בכנס אלמנט עיצובי תואם, זאת יקבע על פי שיקול הדעת של המעצב, תוך שמירה על איזון בין נראות ובולטות לבין העמסת יתר.

Related Posts