בכל אינטראקציה שאתם מנהלים בעולם העסקי, יש מסרים סמויים שאתם רוצים להעביר. הן לאנשי עסקים וחברות מתחרות והן לקהל לקוחות הקצה של המותג שלכם. במיוחד אם אתם נמצאים בסיטואציה לא נעימה, שבה החברה שלכם צריכה לספק הסברים או להתמודד עם מוניטין לא בריא כלפי חוץ. באופן ממש מפתיע, במקרים רבים הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין לא טוב היא לעבוד על פרסום כתבת תדמית על הארגון או המנהלים שלו, כדי לעורר באזז חיובי ולשנות את דעת הקהל על החברה שלכם. אז מה אתם צריכים לעשות על מנת לאפשר לעצמכם לשפר את התדמית המקצועית שלכם ואיך כדאי לעשות זאת בצורה הטובה והיעילה ביותר? כל הפרטים בכתבה הבאה.
מה היא החשיבות של פרסום כתבת תדמית על החברה שלכם?
החשיבות של פרסום כתבת תדמית על הארגון שלכם באה לידי ביטוי ב:
- קביעת הנרטיב. הכתבה נותנת לכם את ההזדמנות להשמיע את הנרטיב שלכם, במיוחד אם אתם נמצאים תחת מתקפה תקשורתית ואתם צריכים לשמור על החברה שלכם.
- יצירת תחושת אינטימיות. ביחד עם אנשי ניהול התדמית, אתם יכולים לאפשר לעצמכם להשתחרר מול המראיינים וכך ליצור רגשות יותר אמפטיים אל מול קהל הקוראים של הכתבה ואפילו ״לשבור את הקרח״ בצורה עדינה ומקצועית.
- בהעברת המידע החיוני על החברה שלכם. אתם יכולים להציג את פעילות החברה, את המטרות, ואת הצעדים שאתם מבצעים על מנת להבטיח שאתם יוצרים את הקשרים הנכונים לכם.
כל כתבה היא כתבה שצריך לתכנן לעומק
אם אתם באמת רוצים לנצל את כל היתרונות המיוחדים של פרסום כתבת תדמית אז בהחלט אפשר וצריך להגיע למצב שבו אתם בוחרים איך לנצל את היתרונות של הכתבה על מנת לאפשר לעצמכם לקטוף את הפירות. זו כמובן תהיה עבודה משותפת לכל צוותי השיווק של החברה שלכם. אבל התוצאות שלה ישרתו את הצרכים שלכם בצורה מצוינת לאורך הזמן, ואתם תהיו בטוחים שלקחתם את ההחלטה הנכונה והבריאה ביותר לעסק שלכם.