shadow

קמפיין פרסום ממומן הינו קמפיין אשר יכול להיות משתלם ויעיל מאוד, אם רק עושים זאת נכון. ניהול לא נכון של פרסום ממומן יכול להוביל להוצאות גדולות מאוד מבלי שבאמת יש לכם את התוצאות להן ציפיתם מאותו קמפיין.

רבים אשר נכנסים אל מערכת הפרסום של גוגל חושבים כי מדובר במערכת פשוטה מאוד לשימוש, ולכן הם מנסים לחסוך את העלות של מקדם אתרים מקצועי ומנסים להפעיל את אותו קמפיין ממומן בעצמם, וזה לא דבר שנכון לעשות אותו.

תכנון שיווקי נכון

עוד לפני שמעלים לאוויר קמפיין פרסום ממומן חשוב לבצע תכנון שיווקי נכון של הקמפיין – להחליט איך הוא בדיוק יראה, באילו שעות הוא יפעל, לאיזה קהל יעד פונים ועוד. כל פרט כזה יכול להשפיע על הקמפיין עצמו ולכן איש מקצוע מומחה בתחום לא יתחיל להפעיל את הקמפיין מבלי שהוא ביצע תכנון נכון, תכנון אשר מגיע לאחר מחקר של התחום, מילות המפתח, קהל היעד, החיפושים ונתונים נוספים.

את המחקר הזה לא כל אחד יכול לבצע בצורה טובה, ולכן חשוב מאוד לפנות אל מומחים לפני שמפעילים פרסום ממומן בגוגל, קודם כל בכדי שהם יבצעו את המחקר הזה ועל סמך התוצאות שלו יעלו קמפיין נכון ומדויק יותר.

ניהול נכון של הקמפיין

בכדי להפעיל פרסום ממומן בצורה טובה לא מספיק רק להעלות את הקמפיין, אלא גם לנהל אותו. איש מקצוע מומחה בתחום יעקוב בכל יום אחר התוצאות של הקמפיין, החשיפה, הלידים וכדומה, ובהתאם לכך יבצע שינויים, אם נדרשים כאלו. לעיתים במהלך ההרצה של הקמפיין מגלים כי כדאי לשנות את שעות ההפעלה שלו, לבצע שינויים בדף הנחיתה או להרחיב את מילות המפתח, ורק איש מקצוע מומחה בתחום יוכל לזהות את הדברים הללו בכדי להפוך את הקמפיין ליעיל ובכדי לנהל את התקציב שלכם על הצד הטוב ביותר.

לכן, אם אתם רוצים להתחיל עם פרסום ממומן לעסק שלכם, אל תתפשרו ובחרו באיש מקצוע מומחה בתחום אשר יבצע עבורכם את העבודה הזו.