בימים בהם כרטיסי האשראי מוזנים למערכות דיגיטליות, והפלסטיק עצמו מתחיל לאבד חשיבות, חשוב שהעסק שלכם יישאר מחובר, מקוון, ומותאם לרוח הזמן. פתרונות סליקה לעסק המודרני כוללים מגוון אפשרויות סליקה, מכל מכשיר באשר הוא, ולכל סוג עסק – חנות פיסית, חנות מקוונת, ועסקים ניידים.
אם אתם בעלי עסק, קטן או גדול, בישראל או בינלאומי, הרי שאם חייבים להציע ללקוחות שלכם פתרון לסליקה. עסק מודרני נשען על תשלומים דיגיטליים, ועם הירידה הברורה והחדה ברכישות במזומן הרי שמי שלא יתאים את עצמו לרוח הזמן, פשוט יפסיד לקוחות, וחבל.
איך בוחרים מתוך מגוון פתרונות סליקה לעסק
לכל בעיה יש יותר מפתרון אחד, וגם פתרונות סליקה לעסקים מגיעים בשלל גוונים וחבילות. מתוך מגוון פתרונות הסליקה הזמינים לעסקים בישראל, הרי שהפיתרון האופטימאלי חייב לכלול:
- התאמה לכל סוג עסק – חנות פיסית או ווירטואלית כאחד.
- אפשרויות סליקה שונות – סליקה מקוונת, סליקה במסוף, והשילוב בין השניים.
- אפשרויות שירות ללקוח – לתת ללקוחות שלכם לבחור איך הם משלמים, קישור במסרון, עמוד סליקה בטלפון הנייד, באפליקציה, סליקה במחשב הנייד, דרך בקשת תשלום במייל, וכמובן – לפי הצורך והנוחות שלכם.
- מגוון מסלולים – כמו כל שירות, גם פתרונות הסליקה לעסקים צריכים להציע מגוון מסלולים להתאמה לצורך של העסק שלכם בעודו מתפתח וגדל, כדי שלא תשלמו יותר ממה שאתם באמת צריכים.
דוגמא למסלול סליקה
בעלי עסקים רבים תוהים, ובצדק, כמה זה הולך לעלות להם. דבר ראשון, זכרו כי זה לא רק משהו שאתם משלמים עליו. זה שירות שאתם נותנים ללקוחות שלכם, שירות שהוא בגדר ברירת מחדל, וחובה בכל עסק, מה גם שזו הדרך שלכם לגבות תשלום עבור השירות או המוצר שלכם.
ועכשיו, לאחר שזה נאמר, חשוב להבין שיש כמה עמלות שיש לשלם על השירות. העמלה הבסיסית היא עמלת הסליקה, הסכום אותו חברת הסליקה גובה עבור ההליך, סכומים שיכולים לנוע בין 1.2%-1.9%. מעבר לכך ישנם פתרונות סליקה לעסק בהם "לא סלקת? לא שילמת", ואחרים המחייבים תשלום חודשי על ממשק הסליקה, מעין דמי מנוי.