shadow

במרחב הסייבר המהיר של ימינו, השווקים משתנים בקצב מסחרר, והשינויים המהירים עלולים להיות כה חזקים וקיצוניים עד שבלי לשים לב מערך קידום ושיווק האתר שלכם פתאום לא רלוונטי, ואתם חווים ירידה בכמות הכניסות לאתר, ובמקביל ברמת ההכנסות.
בעולם המשתנה במהירות גבוהה, טוב שיש במה לאחוז, עקרונות בסיסיים עליהם ניתן להישען כשאתם בוחרים את האסטרטגיה המתאימה ביותר. קידום אתרים הוא אומנם תחום רחב, משתנה, דינאמי ורבגוני, אך 3 עקרונות הבסיס הקריטיים נמצאים בכל מהלך של קידום או פרסום אתרים, ותמיד ניתן לחזור אליהם, לאסוף את עצמנו, ולצאת למסע המחודש להצלחה.

 

לקרוא וליישם – עקרונות קידום האתרים

גם אם אתם כבר בתהליך קידום של האתר שלכם, וכבר מקבלים כניסות וממירים גולשים ללקוחות, יכול להיות שהבסיס של הקידום לא מספיק חזק, ועם מעט יותר תשומת לב תוכלו להגיע לכמות גולשים גבוהה יותר, ולאחוזי המרה מרשימים יותר.
העיקרון הראשון, ואולי 'עקרון האב' של כל מערך קידום הוא מחקר מתמשך. בעוד שבעולם של חוקים של-שר ולבן ניתן לפתח רעיונות שלא דורשים רענון, בעולם דינאמי כמו עולם השיווק והקידום יש כל הזמן צורך במחקר מתמשך.
בדקו תמיד, שוב ושוב מה המתחרים שלכם עושים. זהו איזה מהלכים עושים המתחרים, באיזה כלים ם משתמשים, ומי מהם מצליח יותר או פחות. המחקר המתמשך הזה יאפשר לכם להיות תמיד צעד קדימה לפני העדר, ולהגיע למצב בו אתם מובילים את השוק.
המחקר צריך להכיל גם פן נוסף, והוא הלקוחות שלכם. חלקו למגזרים, הבינו את ההבדלים, וייצרו מהלכי קידום לפלחי שוק מדויקים. עם הזמן תוכלו לדייק יותר ויותר את המהלכים, ולהתאים את הפרסום באופן מושלם למטרות המשתנות.

 

שני עקרונות יסוד נוספים

מעבר למחקר הדרוש לכל מהלך קידום אתרים, ישנם שני עקרונות נוספים שמוטב כי תאמצו. הראשון הוא העזרות באנשי מקצוע. כשתבצעו את המחקר המקיף של השוק שלכם תגלו לא מעט עיצובים וטקסטים, חלקם מעולים וחלקם פשוט לא מתקבלים על הדעת.
כשמדובר בעסק שלכם, אין מקום לטעויות שכאלו, שיכולות לגמור לכם את המוניטין בכמה רגעים. אל תתעקשו לכתוב את כל הטקסטים שלכם בעצמכם. אנשי מקצוע המתמחים בכתיבה למטרות קידום מקצועי לאתרים יכולים להביא את מהלך הקידום שלכם לרמה הגבוהה ביותר, עם הכלים המתקדמים ביותר.
ניסוי ותהייה – זכרו כי כל מהלך של קידום אתרים הוא ניסוי, ולא הצלחה מובטחת. עקבו אחרי הסטטיסטיקות, בצעו שינויים וחידודים, והגיעו עם מספיק אוויר לנשימה בשביל לספוג את תקופת הקידום הראשונה שהיא תקופה של למידה והסקת מסקנות על המהלך האולטימטיבי.

Related Posts

כתיבת תגובה