
במאמר זה נסקור את התפקידים השונים, בהם מומלץ להיעזר במסופונים לפריוריטי. אם גם בארגון שלכם משתמשים במערכת זו ויש לכם עובדי שטח, מאמר זה הוא בשבילכם!
קצת על המסופונים
מסופונים לפריוריטי הם למעשה יישומון, שניתן להוריד לטלפון חכם או מחשב לוח. היישומון מחבר את העובד למערכת הפריוריטי של הארגון ומאפשר לו גישה נוחה ויעילה מכל מקום, בו הוא נמצא. זמינותה של המערכת היא חשובה ביותר, הן משום שכך קל יותר להימנע מטעויות והן משום שכך ניתן לחסוך זמן רב על ידי קבלת נתונים והזנתם כבר במקום ומבלי להיעזר בעובד נוסף.
אנשי מכירות
אנשי מכירות, שעובדים בשטח ונעזרים במסופונים, יכולים לבצע את העסקאות שלהם במקום. כך ניתן להימנע מ"בריחת לקוחות" בזמן שבין ביצוע העסקה מול הלקוח לבין מועד העדכון שלה במערכת וביצועה בפועל. כמו כן, אחד הדברים, שעלולים להרגיז לקוחות חדשים הוא, שכאשר הם פונים לקבל שירות לאחר ביצוע העסקה נאמר להם, שהפרטים שלהם טרם עודכנו במערכת ולכן לא ניתן לתת להם את המענה הדרוש.
אנשי שירות
אנשי שירות לקוחות, שעובדים בשטח, זקוקים גם הם למסופונים. באמצעות מסופונים לפריוריטי, באפשרותם לתת שירות טוב ויעיל יותר ללקוחות שלכם וגם לבצע את העבודה שלהם מול הארגון שלכם באופן יעיל יותר. לדוגמה, בדיקת נתונים של הלקוח ומתן שירות בהתאם, יכולים לשנות את חוויית השירות של הלקוח מקצה לקצה.
מחסנאים
מחסנאים וכל מי שעוסק במלאים של הארגון, זקוקים לגישה למערכת הפריוריטי באופן זמין ונוח וללא שהיות. שערו כמה טעויות עלולות להיות, אם מחסנאי צריך לבדוק מלאי מסוים ובמקום לעדכן אותו במקום, עליו לבצע את הספירה ולהגיע אל המחשב הקרוב. במקרים כגון אלו, מסופון יכול לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף לארגון.
נהגים
נהגים של ארגון, מעצם תפקידם, נמצאים כל שעות העבודה בשטח, ועל מנת שיוכלו לעדכן ולקבל את המידע הדרוש, הם צריכים מסופונים, בעזרתם יוכלו להישאר מעודכנים בכל המידע הרלוונטי להם באופן מקוון.
מסופונים לפריוריטי מאפשרים לכלל עובדי הארגון להישאר מעודכנים בכל זמן והכל מקום בקלות וביעילות!