shadow

3 מכל 4 ישראלים נוהגים לבצע קניות באינטרנט, כשאצל חלק מהם מדובר בחלק בלתי נפרד משגרת החיים. עפ"י הערכות אנשי מקצוע בתחום הסחר המקוון היקף הרכישות אונליין של הישראלים ב-2016 מסתכם בכ-12 מיליארד ₪, עלייה של כמעט 20% ביחס ל-2015 (שגם בה נרשמה עלייה משמעותית ביחס לשנים שקדמו לה).

גם בגדים נקנים באינטרנט בתדירות הולכת וגוברת – שיעור החדירה בתחום זה הוא כ-60%, בדומה לשיעור החדירה של מוצרים שכולנו נוהגים לקנות ברשת מזה שנים רבות כמו כרטיסים למופעים, סרטים והצגות או גאדג'טים שונים.

הסיבה לכך פשוטה: אם בעבר הייתה עדיין רתיעה מפני קניית בגדים באינטרנט הרי שכיום כבר ברור שהיתרונות המרובים של הקונספט הזה הופכים אותו למשתלם במיוחד.

מגוון רחב, נוחות מקסימלית

יתרון משמעותי אחד של קניית בגדים באינטרנט הוא המגוון הרחב של האפשרויות, הרבה יותר מההיצע של כל חנות בודדות ואפילו יותר מהאופציות שמציע לנו קניון שלם.

כשאנחנו קונים בגדים ישנו תמיד רצון למצוא את הפריט המושלם עבורנו, זה עם הגזרה שהכי מחמיאה לנו ובגוון שאנחנו הכי אוהבים כרגע. חנות אנחנו צריכים לפעמים להתפשר – כשקונים בגדים באינטרנט אפשר למצוא באמת את מה שרוצים.

עוד יתרון הוא הנוחות: לא תמיד יש לנו זמן וסבלנות להסתובב ברחוב או במרכז קניות כזה או אחר, והאינטרנט מאפשר לנו לקנות בגדים כשאנחנו יושבים בבית, בשיא הנוחות, וגם בלי שאף מוכר או מוכרת יפריעו לנו להתרכז בבחירה.

אין ממה לחשוש

החשש העיקרי מפני קנייה של בגדים באינטרנט היה שלא נקבל בדיוק את מה שהזמנו, או שהבגד לא ישב עלינו בול.

עם הזמן גילינו כולנו שהחששות האלה לא רלוונטיים: סרגלי מידות מדויקים מאפשרים לכל אחד לדעת בדיוק מה הוא צריך להזמין, ובנוסף תמיד אפשר לקבל את הכסף בחזרה אם מה שקיבלנו זה לא בדיוק מה שרצינו.

קניית בגדים באינטרנט – לא על חשבון הבילוי בקניון

עוד כדאי לזכור שבסופו של דבר קניית בגדים באינטרנט לא באה על חשבון הבילוי בקניון. למעשה, במקרים רבים אנשים משוטטים להם בנחת בקניון, בלי הלחץ של מה לקנות ואיך לקנות, מקבלים השראה ורעיונות, ואז מבצעים את הקנייה המשתלמת ביותר – בחנות בגדים אונליין.