shadow

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחפשים את שואב האבק הרובוטי המושלם שכדאי לרכוש. שואב אבק מסוג זה מהווה פתרון מושלם לאנשים שרוצים לחסוך מאמץ בניקיון הבית, וכל חלל שהם רוצים להותיר נקי, ובכך ליהנות מהיתרון של רצפות נקיות. אז בים של שואבי אבק שמוצעים למכירה – איזה שואב אבק כדאי לקנות?

כאשר אתם רוכשים שואב אבק חשוב לשים לב לכמה אלמנטים כמו: מבנה שואב האבק, גודל השואב, אופן השימוש בו והאביזרים שמגיעים עם שואב האבק.

מבנה שואב האבק – יש לשים לב למבנה השואב. כיום שואבי אבק רובוטיים מעוצבים במבנים שונים ביניהם: שואבים מרובעים, מלבניים, עגולים, שואבים בצורת האות D ושואבי רובוט בצורת יהלום. אחד המומלצים הם שואבים בצורת מבנה האות D משום שאלה השואבים שיכולים להגיע אל כל הפינות בבית. בנוסף הצורה הייחודית של שואב מסוג זה מאפשרת ניקוי יסודי לאורך הפאנלים בבית.

ניקוי כל סוגי המשטחים – שימו לב כי שואב האבק שאתם בוחרים יכול לנקות את כל סוגי המשטחים. בדקו כי השואב מנקה שטיחים, קרמיקה, רצפות קשות, פרקטים ושטיחים מקיר לקיר.

דרך השימוש – שימו לב כי השואב מאפשר שימוש קל ופשוט בטכנולוגיה שלו עם מערכת מיפוי וניווט לייזר מהפכני שבאמצעותה ניתן פשוט להפעיל את השואב ולא לדאוג לניקוי הרצפה.

חלקי השואב – בדקו כי השואב מגיע עם חלקים שונים שתורמים לניקיון הרצפה והחלל כמו מברשת סיליקון ייחודית שעמה הוא מנקה את הפאנלים. עם מברשת צד, פילטר משוכלל ועוד.

גודל השואב – חשוב לשים לב כי שואב האבק הרובוטי שאתם בוחרים יתאים לגודל הבית שלכם ושל המקום שבו תרצו לאחסן אותו. חשוב לבחור לבתים רגילים שואב בינוני עד קטן, שתוכלו לאחסן בצורה נוחה.

ומה לגבי האביזרים שמגיעים עם השואב?

כפי שהזכרנו, האביזרים שמגיעים עם שואב האבק הם חלק בלתי נפרד מבחירת שואב אבק מוצלח. חשוב לשים לב כי עם השואב אתם מקבלים מברשות סיליקון ייחודיות לניקוי פאנלים. מיכל גדול לקיבול הלכלוך, מערכות ניווט לייזר לשאיבת כל הלכלוכים מרחבי הבית, ומערכת לעוצמה גבוהה של שאיבת לכלוכים.

לסיכום, שימו לב כי אתם בוחרים בשואב האבק הטוב ביותר. שואב אבק מסוג זה עליו להיות מחברה מוכרת שיכולה לספק שואב איכותי, עם אחריות וכזה שמתאים לצרכים שלכם.

Related Posts