shadow

אולם סגור יכול להתאים למגוון רחב של אירועים אבל המאפיין היחיד שמשותף לכולם הוא הצורך בשירותי ניקיון. מי שרוצה לנצל היטב את מאפייני האולם הסגור צריך לתת עדיפות לשירותי חברת ניקיון וכך גם ליהנות מיתרונות ייחודיים

בחירת אולם אירועים היא משימה מורכבת שמחייבת התייחסות לשיקולים כמו כמות מוזמנים, אופי האירוע ותקציב. ההבדל העיקרי הוא כמובן בין אולם אירועים פתוח וסגור וכל אחד מהם יכול להתאים לאנשים פרטיים, קבוצות או ארגונים. בנוסף, אולם סגור למשל יכול להתאים למגוון רחב של אירועים אבל הוא גם מחייב שירותי ניקיון ברמה גבוהה.

הנה כמה יתרונות של שירותי חברת ניקיון באולם סגור:

א. הקצאת עובדים בכמות מתאימה לאופי האירוע – באולם סגור ניתן לראות יחסית בקלות את האזורים המלוכלכים. בעוד שירותי הניקיון של האולם עצמו לא תמיד מכסים את כל השטח ואף עלולים לפגוע בחוויה של האורחים, חברה מקצועית יכולה להקצות עובדים בכמות מתאימה לאופי האירוע. כל מה שצריך לעשות הוא ליצור קשר עם נציגי החברה ולהכין אותה מראש לאירוע באולם סגור עם כמות מסוימת של אורחים ומוזמנים.

ב. מחיר משתלם ויכולת מיקום – עוד יתרון בשירות של חברת ניקיון לאירוע במקום סגור בהשוואה לשירותי ניקיון של האולם עצמו הוא במחיר. בעוד השכרת אולם עם שירותי ניקיון תחייב את הלקוח למחיר מסוים ותמנע ממנו את יכולת המיקוח, הפרדה בין השירותים תאפשר לו לבצע השוואת מחירים נוחה. השוואה כזו יכולה לחסוך אלפי שקלים באירועים קטנים, בינוניים וגדולים.

ג. רמה גבוהה של מקצועיות – היתרון הכי גדול של חברת ניקיון בא לידי ביטוי ברמה גבוהה של מקצועיות. חברה שמתמחה בשירותי ניקיון תעשה עבודה מושלמת גם בתוך אולם סגור. היא תקדיש מחשבה לכל חלקי האולם, תשתמש בחומרי הניקיון הנכונים ותהיה זמינה עבור בעלי האירוע בכל מקרה של בעיה או תקלה. לעומת זאת, שירותי הניקיון של האולם עצמו ניתנים בדרך כלל על ידי עובדים ללא הכשרה מתאימה וגם ללא ניסיון.

איך בוחרים שירותי ניקיון לאירוע פרטי?

הבעיה היא שלא כל חברה מסוגלת להציע שירותי ניקיון לאולם אירועים סגור. בעלי האירוע צריכים להקדיש זמן ומחשבה להשוואה בין שירותי ניקיון, לוודא שהחברה יודעת לבצע ניקיון גם באולם סגור קטן או גדול ובמידת הצורך לקבל המלצות מלקוחות קודמים. אפשר גם להתייעץ עם נציגי האירוע בעצמם ולשמוע מהם על חברות שעובדות איתם בשיתוף פעולה.

לסיכום, חברת ניקיון מרכזת את כל היתרונות תחת קורת גג אחת והשירות שלה מתאים גם לבעלי אירועים במקומות סגורים. בעזרת החברה אפשר להבטיח הקצאה נכונה של מספר עובדים,  ליהנות ממחיר משתלם ואטרקטיבי ובסופו של דבר גם לקבל רמה גבוהה של מקצועיות ללא פשרות.

Related Posts