shadow

כל אדם באוכלוסייה הוא בעצם גם לקוח. לא מעט חברות, ארגונים וגופים מוכרים לו שירותים מסוגים שונים על פי ההסכמה ההדדית שבינו לבינם – ניהול חשבון בנק, תפעול של קו טלפון נייח או נייד, שירותי אינטרנט מהיר, שירותי טלוויזיה דרך הכבלים או הלוויין, שירותי בריאות מטעם קופת חולים ועוד הרבה דוגמאות.

אין זה פשוט לעקוב אחרי כל הגופים שנותני השירות וכך לעיתים קרובות יכול להיווצר מצב שצריכים מידע או לבצע פעולה מול אחד מהגופים האלה ומתקשים למצוא אל מי צריך לפנות. שירות בקליק הוא אתר אינטרנט שמסייע מאד בדיוק באתגר הזה, של מציאת הדרך הנכונה והמהירה ביותר לפנות אל מערכי שירות הלקוחות של החברות הגדולות.

ברגע שמבינים איזה מידע אפשר למצוא באתר הזה – מבינים כמה עזרה הוא יכול לספק.

איך עוזר האתר ללקוחות?

כל לקוח נדרש מדי פעם ליצור קשר עם החברה – שינוי אמצעי תשלום, בירור תשלום או חיוב, קביעת תור דרך הטלפון או כמובן לברר או לשאול שאלות. על מנת שזה יהיה קל ופשוט – באתר מפורטות כל דרכי ההתקשרות עם החברות והגופים המובילים כיום בישראל במתן שירותים מכל הסוגים.

במקום לבזבז הרבה זמן בשיחת טלפון, להקיש את מספרי השלוחות הנדרשים (ולא אחת לטעות בהם) – אפשר לגלוש לאתר אחד שבו מפורטים כל מספרי הטלפון הישירים או דרכי יצירת הקשר בדרכים דיגיטליות – שליחת מייל, התכתבות בצ'אט עם נציג אנושי או מספרי טלפון שאפשר באמצעותם להתכתב עם נציגים בהודעות וואטסאפ או SMS.

המערך הסבוך של שירות לקוחות ישראכארט הוא דוגמה מצוינת לכך שלא תמיד קל למצוא בדיוק את מי שצריך לפנות אליו ובבדיקה מהירה באתר השירות קליק – אפשר להיות ממוקדים ולמצוא את הדרך הכי נוחה ויעילה לפנות אל מי שצריך.

רשת האינטרנט נחלצת לעזרתם של לקוחות ומקבלי שירותים

אין ספק שלמרות שזהו אתר חיצוני שלא פועל מטעמה של שום חברה עסקית – הרי שהוא מספק מידע חשוב ומהותי עבור הלקוחות שמהווים את רובה הגדול של אוכלוסיית המדינה. מכאן שיש אינספור אנשים שיכולים למצוא במידע הזה מועיל וחשוב ויתרה מכך – עצם איסוף המידע והשימוש שלו על ידי הרבה מאד אנשים מדגישים את הצורך שקיים במידע נגיש מהסוג הזה.

בהרבה מקרים אנשים נמנעים מראש מיצירת קשר עם חברה זו או אחרת בדיוק מהסיבות האלה – הם לא רוצים לחפש ולא למצוא את מי שאליו הם צריכים או רוצים לפנות. הם מתפשרים על קבלת שירות פחות טוב או כזה שפחות מתאים להם, ובלבד שלא יצטרכו להתקשר ולהיות על הקו במשך הרבה זמן.

כעת הם כבר לא צריכים לחשוש ויש להם דרך למצוא בדיוק את המספר שהם צריכים.

Related Posts

כתיבת תגובה