shadow

מתכוונים לרדת בקרוב לאילת? נהדר? העיר הדרומית מציעה מגוון עצום של אטרקציות המתאימוטת במיוחד לימים הלוהטים שעוברים עלינו, בדגש כמובן על כל מה שרטוב – החל בבריכת מלון ועד לים האדום. יש כאלו המעדיפים לרדת לצלילות באחד המועדונים הפזורים לאורך החוף, יש המעוניינים רק לבצע צלילת היכרות בשביל לראות אם העולם שמתחת למים קורא להם, ויש שאוהבים בעיקר לשנרקל. אז אם אתם יורדים לאילת עם ילדים, חשוב שתדעו שבמצפה התת ימי אפשר לשנרקל בכיף ובבטחה בין שלל דגים, אלמוגים ובעלי חיים ימיים מופלאים.

פעילויות רבות במצפה התת ימי

כידוע, המצפה התת ימי הוא אחת האטרקציות הבולטות באילת, אם לא המובילה שבהן, כבר קרוב חמישים שנה. בפארק הרחב הזה ממתינים לכם ולילדים מתחמים רבים המוקדשים לעולם שמתחת למים, ביניהם בריכת צבים, כרישים, דגים זוהרים בחושך, בעלי חיים ימיים נדירים, אקווה דום המתאר את חיי הלווייתנים, המצפה עצמו שיורד אל מתחת לפני המים, ועוד.

המצפה התת ימי אמנם מפורסם מאוד, ועדיין לא כולם מכירים את המגוון הרחב של הפעילות המוצעות, למשל שמתקיימות האכלות של צבים וכרישים שניתן לצפות בהן, סיורים מודרכים, הפעלות מאתגרות לכל המשפחה, וכדומה. יש במצפה גם פעילויות מיוחדות ואקטיביות כמו צלילות ושייט בסירת הזכוכית קורל 2000, אך כעת נתמקד בשנירקול.

לשנרקל בתוך בריכה ענקית

שנורקלינג בים האדום הוא מחוויות הילדות הבלתי נשכחות, כאשר הילדים נפגשים לראשונה ומקרוב עם שלל הדגים ובעלי החיים הימיים. ניתן לעשות זאת בכמה חופים באילת, אך במצפה הימי מציעים לכם לשלב את החוויה כחלק מביקור במקום. מדובר בשנירקול הרבה יותר בטוח מאשר כניסת ילדים למימי הים האדום, גם מבחינת העומק ומרחבי המים, וגם מבחינת בעלי החיים שנמצאים עימם במגע. הוא מתקיים בתוך בריכת אגירה גדולה שבו חיים שלל יצורים מופלאים, וזאת בקבוצות אינטימיות של עד 4 משתתפים, אותן מלווה כל הזמן מדריך מנוסה שגם מסביר בתחילה על כללי ההתנהגות במים.

כמובן שגם ההורים יכולים ליהנות מחוויית השנירקול ביחד עם ילדיהם, אך אין זו חובה. עם זאת, ראוי להדגיש שהפעילות פתוחה בפני ילדים החל מגיל 6 שיודעים לשחות באופן בסיסי, ובעיקרון בריאים. אגב, אתם רק צריכים להביא מגבת ובגדי ים, ונעליים שמתאימות למים, ואילו במצפה התת ימי כבר יספקו לכם את השנורקל עצמו ואת המסכה. הפעילות עצמה נמשכת כעשרים דקות כאשר המדריך נמצא צמוד מאוד לילדים, וגם מתרגל אותם בהתחלה בשימוש במסכה והשנורקל. 

 

כתיבת תגובה