shadow

אם אתם מעוניינים להפחית במשקל וליהנות ממראה יותר חטוב, מאורח חיים בריא ומהרגשה טובה יותר ברמה הפיזית והנפשית, יכול להיות שהמטרות האלו נשמעות נורא רחוקות וקשות להשגה. ונכון, כדי להשיג אותן נדרשת התגייסות מסוימת, נכונות והתמדה, אבל לא כאילו יוצאים לריצת מרתון או למסע בקוטב הצפוני. למעשה, עם דיאטת שייקים טובה ובליווי צמוד ומקצועי, אפשר להגיע לתוצאות בצורה בריאה, הגיונית וללא מאמצים כבירים או שינויים דרסטיים באורחות החיים.

מה זה בכלל דיאטת שייקים

יש בשוק הרבה מאוד פרסומים על דיאטות שייקים למיניהן, ולכל אחת יש את המוצרים והקווים המנחים שלה. אנו נתמקד במאמר זה במה שמציעה חברת הרבלייף כדוגמא עבור דיאטת שייקים מאוזנת ובריאה. החברה מציעה תהליך מובנה המורכב ממספר נדבכים, החוברים יחדיו למעטפת שלמה של ליווי לרכישת הרגלי תזונה וארוחות חיים מיטבים יותר, ביחד עם בקרת משקל, עידוד ותמיכה.

כמובן שהנדבך המרכזי בדיאטת שייקים הוא התזונה, אליה מצטרפת פעילות גופנית. וחשוב לדעת ששייקים יכולים להיות בריאים, משביעים וטעימים מאוד. למעשה, השייקים של הרבלייף תוכננו כך שלא תחושו רעבים לאורך היום והלילה, כי הגוץ מקבל מהם את כל מה שהוא צריך, ולא נכנסים למועקה פיזית או נפשית שתוביל בוודאי לזלילות, בולמוסים ורגשות אשם – שלא לדבר על פגיעה במאמצים.

זוהי דיאטה מאוזנת ברמת היומיום, ולמעשה מפתח לחיים יותר בריאים למצב רוח יותר טוב ולאנרגיות גבוהות. בהרבלייף מוצרים היוצרים עבורכם תפריטים יומיים, כאשר כל אחד ואחת יכולים לבחור לפי העדפות התזונה שלהם כגון הטעמים וכמות הקלוריות, לאור ייעוץ של אנשי מקצוע מלווים. התפריטים שמבוססים כאמור על שייקים אך יכולים לכלול גם פירות וירקות, מאכלי חלב ועוד, מעניקים לגוף את כל סיבי התזונה, החלבונים, המינרלים והויטמינים שהוא זקוק להם.

הרבלייף – מוצרי בריאים וטעימים

השייק הכי מפורסם של הרבלייף נקרא פורמולה 1, וישנם שייקים נוספים. השייק הזה מהווה תחליף לשתי ארוחות ותורם לירידה במשקל. הוא מגיע בשמונה טעמים וניתן לערבבו עם ירקות, פירות ותבלינים לפי הטעם. השייק פותח על ידי מומחי תזונה לאור מחקר מדעי ארוך טווח, והוא כולל עשרים גרם ויטמינים ומינרלים, שמונה עשרה גרם חלבון איכות, ושלושה גרם סיבים תזונתיים.

מלבד השייקים, הרבלייף מספקת למשתתפים בתוכנית שלה עוד תוספי תזונה, התורמים לבריאות ולתחושת השובע. בין היתר, היא מספקת תרכיז אלוורה בטעמי מנגו והדרים לשמירה על מאזן הנוזלים, להרגעת מתחים ולתמיכה במערכת עיכול, כמו גם להתנגדות לדלקות. זאת לצד אבקת משקה צמחי ועוד שורה של מוצרים.

 

Related Posts

כתיבת תגובה