shadow

הטכנולוגיה כל הזמן ממשיכה להתפתח ולהשתדרג, וזה נהדר, אבל אומר גם שמערכות המחשוב בעסק נעשות מיושנות במהירות יחסית. אתם מסתכלים עליהן ועל מה שיש בשוק, ומבינים שנשארתם קצת מאחור, שיש אפשרויות יותר יעילות, מהירות וחסכוניות, המעניקות מענה טוב יותר לעובדים וללקוחות. עם זאת, קיים גם החשש שמעבר למערכות מחשוב חדשות יהיה כרוך בשינויים משמעותיים ובתהליך ארוך ומורכב. האמת היא שהוא לא חייב להיות מסובך אם נעזרים לצורך הפרויקט בשירותי חברה המתמחה בתחום.

אתגרים במעבר בין מערכות מחשוב

אחת הבעיות עם מעבר בין מערכות מחשוב לעסקים היא שיש כל כך הרבה אפשרויות. אתם אמנם מכירים היטב את תחום העיסוק שלכם, אבל כשהדברים מגיעים אל מערכות מחשוב הולכים לאיבוד. בעיה נוספת היא החשש שהכנסת מערכות חדשות תוביל לאובדן של נתונים, מה שבאמת עלול לקרות כשהמעבר אינו מבוצע באופן נכון ומקצועי. כאמור, ישנו גם החשש המובן מפני שינויים בהרגלי ושיטות העבודה, שגם אם אינם יעילים במיוחד לפחות הם מוכרים. ומעל לכל מרחפת כמובן שאלת העלויות, שיכולות להיות גבוהות למדי ואף מלוות בהוצאות מיותרות על מערכות וציוד שהעסק לא באמת צריך. מכל הסיבות האלו ונוספות כדאי להיעזר בחברה המתמחה בתחום.

קרדיט תמונה FREEPIK

פתרונות ליסינג לציוד טכנולוגי ועד ייעוץ מקיף – לקבל עזרה מקצועית

את המענה לסוגיות שלעיל ניתן לקבל למשל מחברות המספקות שירות IT במיקור חוץ, שגם מחזיקות בציוד ומערכות נרחבות וחדישות שניתן להטמיע בעסק. חברה כזו יכולה לספק פתרונות מחשוב לעסקים התפורים במדויק לצרכיהם, בעודה מפנה אתכם ואת העובדים שלכם לעיסוקי הליבה. כך למשל, החברה תבצע סקירה מעמיקה של העסק ומערכותיו ותספק ייעוץ לפתרונות וציוד מחשוב עבור עובדים חדשים וקיימים, ותספק תמיכה למשתמשי הקצה בכל הקשור לרישיונות, תוכנה וחומרה. 

החברה גם יכולה לספק שירותי טרייד אין משתלמים במיוחד עבור המערכות הישנות שלכם, ואף ישנה אפשרות לפתרונות ליסינג לציוד טכנולוגי. כמו כן, החברה תספק פתרונות לבעיות טכניות בכלל מערך המחשוב של העסק, ובמידת הצורך תספק שירותי מחשב זמניים עם העברת כלל החומרים הרלוונטיים ליצירת המשכיות ורצף בעבודה. השירותים יכולים לכלול גם הקמת משתמשים חדשים ותחזוקה שוטפת למערכות, בדיקות תקינות עבור אביזרים וציוד מחשוב וטיפול בבעיות, הקמת עמדות עבודה מתאימות לפרופיל העובדים, ועוד.

כל זאת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, אשר את שירותיהם ניתן להתאים במדויק לצרכי הפרויקט, כגון התקדמות למערך מחשוב מתקדם יותר, ועם כל היתרונות המגולמים בשירותי מיקור חוץ.

 

כתיבת תגובה