shadow
זיקוק זהב הינו תהליך נפוץ שעוזר לכם לחסוך ולהפוך את ״פסולת״ הייצור לכסף! שאריות אשר מגיעות ממגוון רחב של בעלי מקצוע כמו אנשי עסקים, אנשים פרטיים וכו, נקראות בתעשייה ״פסולת״. זה נראה כלפי חוץ כפסולת אך עבורם שווה הרבה כסף. בעלי מקצוע  רבים משתמשים בזהב כיוון ויש לו מעלות רבות. אפשר למצוא את הזהב בטבע בצורתו הטהורה וזאת כיוון שהוא אינו מתקשר כימית ליסודות אחרים.

בגלל שלזהב יש תכונות ייחודיות רבות, הוא פופולרי במגוון רחב מאוד של תעשיות.
זיקוק מתכות יקרות מאפשר לבעלי עסקים שעובדים עם היסוד, למכור את השאריות ייצור שאין בהן עוד שימוש, לאחר מכן לזקק אותן, לטהר ולקבל אותן חזרה כמוצר גולמי וטהור שאיתו הם יכולים שוב לעבוד, ליצור וכך בעצם ניתן לחסוך.

צורפות ועיצוב תכשיטים

בין היתר, קהל הצורפים ומעצבי התכשיטים הם המשתמשים העיקריים בזהב. מן הסתם, כחלק משגרת עבודתם הם מייצרים כמות גדולה של פסולת. ישנן שאריות רבות לצורפים בין היתר, סוגרים, חומרי עזר, שאריות של חומרי גלם וכו' שאין בהם כל שימוש. כל אלה יכולים להפוך לזהב מזוקק וממוחזר. 

רפואת שיניים

גם אצל רופאי השיניים ישנו שימוש נרחב במתכות אציליות. למשל בכתרים,בארץ יש שימוש נרחב בכתרים המכילים חוץ מפלדיום גם זהב בכל מיני אחוזים. לכתר החרסינה, יש האחוז הגבוה ביותר של זהב, שבה אחוז המתכת יכול להאמיר גם ל 90 אחוז. בנוסף חומרים רבים אחרים של רופאי שיניים מכילים זהב. 

קרדיט תמונה: FREEPIK

יצרני אלקטרוניקה

מחשבים, כבלים וגם טלפונים ניידים, בכולם יש שימוש בזהב.

בנוסך ניתן למצוא את היסוד גם במרכיבים אלקטרונים, מגעים חשמליים ואפילו במחברי אודיו מצופים זהב. בארהב בלבד, מושלכים לפח זהב וכסף בשווי כ-60 מיליון דולר רק בתוך הטלפונים הניידים שלנו. היצרנים משתמשים באופן תדיר בזהב ברכיבים אלקטרוניים, הנמצאים כמעט בכל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה שקיימים סביבנו.

אם נמחזר שאריות ייצור או מוצרים פגומים שמכילים בתוכם זהב, זה יוכל לשמש אותנו שוב וכך נחסוך ליצרנים בעלויות לקניית זהב. 

כל אחד שמשתמש במתכות האציליות יכול למחזר את הפסולת שמצטברת. תהלך המיחזור פשוט וכך נותן את אפשרות לבעלי העסקים להנות מחיסכון משמעותי כשהם מעוניינים לקנות חומרי גלם חדשים, כמובן בעלויות נמוכות יותר.

אנו מאמינים כי יש למחזר את שאריות החומרים בהם בעל מקצע או עסק משתמש.

וזו הסיבה אשר יצרנו תהליך מהיר, בטוח ונוח במיוחד בשבילכם. מה שיתן לכם להפיק את מרב הערך הכספי משאריות הייצור שלכם ביעילות בשקיפות. 

כך נקבל גם יתרון כספי גדול וגם נוכל לסייע בשמירת איכות הסביבה והטבע.

כתיבת תגובה