shadow

אחד הסיפורים הגדולים של השנים האחרונות בעולם הכלכלה והנדל"ן הישראלי, לקוח דווקא מארה"ב. שם ניסו שני הטייקונים, יצחק תשובה ונוחי דנקנר, לבנות מלון בלאס וגאס. ההשקעה שהחלה בתקווה גדולה נגמרה במפח נפש, כאשר שני הטייקונים מנסים למכור את הקרקע ולא מצליחים.

סיפור זה מסביר מדוע כשנכנסים להשקעות בחו"ל, אפילו בארה"ב, מוטב לא להיכנס להרפתקאות ארוכות טווח, אלא דווקא לחפש השקעות קצרות טווח, כמו אלה למשל שמציעה BHRE GROUP. השקעות קצרות טווח, של עד שנה-שנתיים, מפחיתות מאוד את גובה הסיכון ומאפשרות למשקיעים ליהנות מרווחים גבוהים יותר. אומנם ייתכן מאוד שבהשקעה ארוכת טווח, גודל התשואה תעלה בשלב מסוים על גודל התשואה בהשקעה קצרת טווח, אך מוטב לזכור, שזה יכול לקחת שנים, ויתרה מזו, בגלל שהסיכון גבוה, ייתכן מאוד שזה גם יתהפך, וההפסד יהיה גבוה יותר.

השקעות קצרות טווח בניו יורק

דוגמא למקום בו ניתן ליהנות מהשקעות קצרות טווח היא ניו יורק, ואנחנו מדברים על השקעות נדל"ן כמובן. BHRE GROUP, מציעה אפשרות להיכנס להשקעות בפרויקטים שונים, שאמורים להסתיים תוך זמן קצר יחסית, וליהנות מתשואה של 10 אחוז לערך. כמובן שאין הבטחה ממשית שזה יהיה הנתון המדובר, אך זה הממוצע.

השקעות נדל"ן בניו יורק, הינם מזמן נחשבות להשקעות מאוד פופולאריות בקרב משקיעים בסדרי גודל שונים. לא צריך להיות טייקון בשביל ליהנות מהן. כל מה שצריך זה להשקיע מעט כסף בהשקעה כוללת בפרויקט מסוים, ובסיומו לקבל את הרווחים על פי האחוז שסכום זה משמש בגודל ההשקעה. מאחר וניו יורק מושכת אליה משקיעים מכל העולם, ומאחר ובכל זמן נתון למצוא בה פרויקטים חדשים שנמצאים בבנייה, אפשר להניח, שלא נתקשה למצוא פרויקטים להשקעה. BHRE GROUP למשל, מתמחה במציאת השקעות במנהטן וברוקלין, אזורים שנחשבים חמים מאוד, ועבור הישראלים הם גם נחשבים כמעט "מגרש ביתי" בזכות אוכלוסייה יהודית וישראלית גדולה.

מה חשוב לדעת לפני שמשקיעים בניו יורק?

אומנם את מרבית העבודה בשבילכם יעשה הצוות שאחראי על ההשקעה, הוא יבחן את הפרויקטים ויברור מתוכם היכן כדי להשקיע, ומתוכם הוא יציע לכם אפשרויות השקעה שונות. הבדיקה תיעשה בהתאם לתנאים שונים, גודל ההשקעה הנדרשת, טיב הפרויקט, משתנים סביבתיים, בירוקראטיים ואחרים.

בכל זאת, עליכם לעשות קצת שיעורי בית. חשוב מאוד שתדעו מול מה ומי אתם עומדים, כמה אתם יכולים להשקיע והאם יש באפשרותכם לוותר על כסף זה בזמן הנתון (מדובר על השקעות החל מ-50 אלף דולר), כמו כן רצוי שתבחנו את הפרויקט גם בעצמכם, על מנת לדעת במה בדיוק מדובר. למרות שיש צוות מקצועי של BHRE GROUP שעומד מאחוריכם ודואג לכם, אתם צריכים לדעת גם במה אתם עומדים להשקיע את הכסף שלכם. אחר כך כל מה שנשאר לכם לעשות, זה לחכות לתשואה שתקבלו מההשקעה שלכם.

Related Posts