כאשר בוצעה הרפורמה הגדולה בתחום הסלולר בתחילת העשור, נוצרו מספר שינויים כמעט באופן מידי בתחום. בין היתר, מחירי המכשירים ירדו, עלויות השיחות וההודעות הפכו אפסיים (אחרי שנים בהן שילמנו עליהם סכומים גדולים ונאלצנו להגביל את עצמנו בכמויות), וכן התאפשר לנו לעבור מחברה לחברה בצורה קלה ופשוטה, וכן נקבע תנאי שירות ומכירה הרבה יותר נוחים וגמישים.
כך המאבק הגדול בין חברות הסלולר נשאר על נפח הגלישה באינטרנט. מאחר והחברות החדשות שנכנסו לשוק הציעו חבילות עם שיחות והודעות בלי הגבלה ללא עלות, הרי שההבדל בין החבילות של החברות השונות, הן החדשות והן הוותיקות, הוא על נפח הגלישה וכן על האיכות.
הרעיון של חבילות גלישה הוא מאוד פשוט. כל חברה מציעה אופציית גלישה באינטרנט שמגיע לרמת זיכרון מסוים, החל מ-2 ג'יגה וכלה ב-20 ג'יגה ואף חבילות ללא הגבלה. הגולש רוכש חבילה מסוימת, והוא יכול להשתמש בה במשך חודש ימים, כל חודש החבילה מתאפסת. במידה והוא לא רוצה להשתמש בחבילה או לחילופין, הוא מסיים אותה, אז הוא יכול לגלוש רק דרך רשת WI-FI. במידה והוא ימשיך לגלוש דרך החבילה, הגלישה תהיה מאוד איטית. חשוב להבהיר, החבילות מתייחסות רק לישראל, למרות שבחברות מסוימות החלו גם לשווק חבילות שכוללות גלישה ללא הגבלה בחו"ל.
מדוע משתלם לקנות חבילות גלישה ללא הגבלה של סלקום
אחת החברות שמציעות חבילות גלישה בתנאים אטרקטיביים היא סלקום. החברה הוותיקה סלקום מציעה חבילות גלישה טובות ושונות, כולל חבילות גלישה ללא הגבלה. כלומר, בכל מקום ובכל שעה, במשך כל הזמן, אפשר לגלוש דרך המכשיר בלי להשתמש ברשת WI-FI.
זו חבילה אטרקטיבית, הן עבור מי שנמצא הרבה בדרכים ולא תמיד נמצא במקומות שיש בהם רשת אינטרנט אלחוטית שאפשר להשתמש בה או עבור מי שנמצא באזורים שאין בהם קליטה בכלל. למשל, חיילים, שוטרים סוכני מכירות וכדומה.
חברת סלקום מציעה חבילות גלישה ללא הגבלה בתנאים שונים, כולל אפשרות לרכוש מכשירי סלולר חכמים של חברות שונות. החבילות מותאמות לקהלים ולקבוצות שונות בהתאם לצרכים וליכולות שלהם.