shadow

משברים בקבוצה שבה יש כל מיני סוגים של אנשים שעובדים בכל מיני סוגים של תפקידים זה דבר שרק מחכה לקרות. אי הסכמות הן חלק אינטגרלי שקיים בחברה הנובע מריבוי של דעות שונות על נושאים שקיימים במהלך העבודה. הבעיה היא לא העובדה שדבר כזה מתרחש, אלא הדרך שבה לומדים כיצד לנהל את המשברים הקטנים הללו ויחד איתם למנף את זה לטובת העסק עצמו. עסק עובד הוא כזה שיודע להתנהל בזמן המשבר, ואת זה ניתן לעשות ברגע בו מקבלים את כל הכלים החשובים לכל סוג של עסק וארגון מן הכי גדול ועד להכי קטן.

> למדו אילו סוגי סדנאות אונליין מתאימות לעסקים וארגונים

החשיבות של קונפליקטים מתונים

למה בכלל זה חשוב שיתרחשו קונפליקטים בבית עסק, אם קונפליקט הוא דבר לא חיובי? ובכן, ישנם קונפליקטים שהם מעין משברים קטנים שהכרחיים דווקא עבור יצירה של סביבת עבודה עם אווירה תחרותית שמניעה לעשייה, ולהבאה של רעיונות יותר חדשניים ויותר מקוריים. ככה למעשה חברות יכולות להתקדם ולהתפתח עוד הלאה, וכל זה מתרחש במקום שבו ישנה אי הסכמה, שלא מביאה למעבר של קווים אדומים ולא להיות המשבר הזה גורם שמעכב בסופו של דבר את התנהלות התקינה של אותה חברה.

מזהים קונפליקטים שליליים

ישנם קונפליקטים שהם לחלוטין אינם בריאים למקום העבודה. הם כאלה שמערבים את סמכויות של העובדים שם, שיורדים אל פסים אישיים, שגורמים לחוסר סנכרון בין החלקים השונים של מקום העבודה ובאופן כללי פשוט יוצרים בלבול. כניסה אל סדנת ניהול קונפליקטים בארגונים / ניהול משברים מאפשרת לראות את הגלישה של קונפליקט מתון אל עבר האזורים היותר בעייתיים, ומלמדת את הנמצאים בה מתי יש להתערב במשבר שנוצר ומתי רק עוקבים מן הצד ורואים כיצד הדבר נפתר בצורה חיובית הטובה למקום העבודה.

 

Related Posts