הרבה פעמים אנחנו נוטים לחשוב שמוצרי קידום מכירות, מיועדים אך ורק ללקוחות וספקים איתם אנחנו עובדים. אך זה לא מדויק. אנחנו יכולים להשתמש במוצרים שכאלה גם על מנת להעניק מתנות לעובדים שלנו.
לצד מתנות רגילות שאנחנו נעניק לעובדים במהלך השנה, בין אם זה בחגים ובין אם זה בימים רגילים, מתנות כגון תלושים, מארזי שוקולדים ויינות ועוד שורה ארוכה של מתנות ייחודיות, הרי שאנחנו יכולים לספק להם גם מוצרי קד"מ (קידום מכירות) שונים.
מוצרים אלו יכולים לשמש אותם ואותנו. עבורם, יהיו אלו מתנות ייחודיות אשר יכולות לשמש אותם לצרכים שונים ביום יום, עבורנו המתנות שנעניק להם יכולות לעזור להם מאחר והן יכולות לספק מידע לכל מי שנתקל בהם. כלומר, אם נניח אנחנו מעניקים לעובדים שלנו מתנה מסוימת עליה כתוב שם החברה, אזי כל מי שיראה את המתנה, ייתקל בשם החברה ויוכל לקבל מידע עליה. הרבה פעמים אותן מתנות גם יכולות לשמש לצרכים שונים כמו "גאוות יחידה". עובד שמשתמש במוצר עליו כתוב שם החברה, בוודאי עושה זאת בגלל שהוא מזדהה איתה ולא רק בגלל שהמוצר יכול לשרת אותו.
אנחנו לא חייבים להשתמש במוצרי קד"מ יוצאי דופן וכן אנחנו לא חייבים לחפש מוצרים יקרים. אנחנו יכולים לרכוש מוצרים יחסית פשוט שישמשו את העובדים שלנו. החל מחולצות וכובעים, המשך במוצרי סלולר שונים, מוצרים לרכב או לבית וכלה במוצרים כמו תיקים או דברים גדולים יותר.
אנחנו יכולים גם לאפיין בצורות שונות את המוצרים שאנחנו רוכשים לעובדים שלנו. למשל, אם אנחנו יודעים שיש אצלנו בעסק חבר'ה שרצים או רוכבים על אופניים, אנחנו יכולים לרכוש עבורם מוצרים שקשורים לתחום, בין אם זה נרתיק לפלאפון, בקבוק מים, תיק ספורט מיוחד, כובע ועוד, דברים שיכולים לתרום כאשר הם עורכים פעילות ספורטיבית כזו או אחרת.
לפני סיום חשוב לזכור, מוצרי קד"מ מקוריים לעובדים הם ללא ספק כלי ייחודי שגם מעניק משהו טוב לעובדים שלנו וגם עוזר לנו ליצור אצלם תחושת הזדהות, נאמנות וגאווה במקום העבודה שלהם, כלפי חוץ.