shadow

בעולם המודרני, תמונה שווה אלף מילים וסרטון שווה אפילו יותר. במטרה לבצע הפקה של סרט או סרטון איכותי רצוי להשתמש באנשי המקצוע כגון רד בירד המתמחים ביצירת סרטי אונליין להעברת מסרים.

איזה סרטים אפשר להפיק?

סרטי שיווק ומיתוג – הפקת סרטים עם מטרה שיווקית ברורה, הפונים לקהלי יעד מוגדרים מראש. סרטים אלו, ממתגים חברה ולאו דווקא מוצר ספציפי וזאת במטרה להעביר את המסר השיווקי הכללי.

סרטוני קיקסטרטר – סרטון המלווה קמפיין וזאת במטרה לגייס לקוחות. הסרטון מחד צריך להעביר אינפורמציה ומאידך צריך להיות מעניין, מרגש ומצחיק במידת הצורך.

הדמיות תלת מימד – הדמיות באיכות גבוהה המתאימות למוצרי נדל"ן, מוצרים ביטחוניים ועוד.

סרטוני שירות ומוצר –  סרט המשלים את עבודתו של סרט שיווק ומיתוג. בסרטונים אלו רד בירד שמים דגש על הצגה אופטימלית של המוצרים והשירותים שיש לחברה להציע.

סרטי תוכן – הפקת סרטים המציגים את התוכן והליבה של הארגון ו/או החברה. סרטונים אלו מתאימים מאוד לייצוג של קרנות, מרכזי מורשת, מוזיאונים, אוניברסיטאות ועוד.

סרטי אפליקציות והיטק – סרטים מודרניים במיוחד המציגים את היכולות הטכנולוגיות המתקדמות. בהתאם, הסרטונים עצמם ערוכים בחדשנות יתרה.

Red bird , התאמה מושלמת לצרכים שלך!

בהפקה של סרטים מכל התחומים שהוצגו קיימת חשיבות רבה להתאמת סוג הסרט לארגון המבקש, צרכיו ומאפייניו. במטרה לתת מענה ייחודי לכל לקוח, ניתן להשתמש בגישות ושיטות שונות וביניהן, הדמיות, אנימציות, אינפוגרפיה ויזואלית משולבת תמונות, צילומים ייחודיים, שימוש במוסיקה כפסקול, קריינות ודיבוב.

ההתאמה לצרכי הלקוח משולבת כאמור מהגדרת צרכיו ומההתאמה ללקוח הסופי שלו. בהתאם, בעת הפקת הסרט המיועד יתבצע סיעור מוחות, יכתב תסריט, תתקבל החלטה על שיטת הפעולה – בחירת המדיה ליצירה (אנימציה, תמונות, הסרטה של שחקנים ועוד) וכמובן תתחיל העבודה.

למה לקחת אנשי מקצוע?

בהתאם לנאמר, תהליך הפקה בכלל, ובפרט הכנת סרטונים מודרניים המיועדים להיות נגישים למשתמשים און ליין, הינו תהליך ארוך הדורש מקצועיות, ידע במדיות השונות ויצירתיות רבה. כיום, במטרה לצאת לשוק עם סרטון מנצח וויראלי רצוי וכדאי להשתמש באנשי מקצוע בעלי ארגז כלים של מפיקי סרטים מקצועיים.