shadow

אם אינכם מפרסמים בדיגיטל אתם נחשבים למי שהנוכחות שלו אינו קיימת כמעט לא רק ללקוחות הפוטנציאליים שלכם אלא בכלל. התקשורת בדפוס כבר כמעט אינה קיימת ואנשים מעדיפים לבצע עסקאות בעיקר באינטרנט, כולם שם וכולם מחפשים לדעת מי אתם ומה יש לכם להציע. אנשים מבלים באינטרנט ובמדיה החברתית שעות רבות מדי יום, לפי כל הסקרים שאוספים על כך מידע ונתונים. כבר היום אנחנו יודעים שרוב התקשורת האנושית, כולל המלצות על שירותים ומוצרים עוברת בעיקר שם. כך שמובן למה פרסום בדיגיטל הוא הרבה יותר מרק פרסום מודעות כמו של פעם. הוא מסמן נוכחות רציפה שלכם כבית עסק שיש לו הבנה במדיה הדיגיטלית והוא משתלב בכל חוקי השיווק שם בחכמה.

פרסום בדיגיטל הוא מגוון ועולמי

עסקים יכולים להיות מקומיים והם יכולים להיות בינלאומיים, אבל מה שמשותף להם הוא שהלקוחות שלהם יכולים להגיע אליהם מכל מקום בעולם בזכות האינטרנט. רשתות חברתיות שמחברות אנשים מכל העולם גם מקצועית ומסחרית הן המקום שבו אפשר לשווק גם אתכם. הפרסום הדיגיטלי יכול להיות ממוקד לצורכיכם, כמובן, אבל גם אם לא כיוונתם ללקוחות בינלאומיים דעו שבניגוד למה שהיה פעם, הלקוחות שלכם לא מפסיקים לקנות מכם גם כשהם חיים בחו"ל, לדוגמה. זהו יתרון נהדר של המדיה הזאת, להבדיל מהחנות הפיזית של פעם, שאם לא הלכתם אליה ממש לא יכולתם לקנות בה. שוק דיגיטלי פותח בפניכם אפשרויות גדולות בהרבה מאשר פעם. זה אומר גם שכל פרסום בדיגיטל משאיר אתכם בתודעה של אנשים ואתם יכולים לעשות עסקים עם כל העולם ולהרחיב את השיווק.

יתרונות של מדיה חברתית

אם פעם לא הכירו אתכם מלבד המוצרים שלכם, היום אנשים הם לפעמים המוצר עצמו. כשמפרסמים בדיגיטל סיפורים על העסק ואת סיפור האנשים שבנו אותו, לעתים זה יוצר קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלכם ומדבר אליהם הרב היותר מאשר רק שלט מנוכר ברחוב. פרסום בדיגיטל מנצל את המקום הרב ותשומת הלב של אנשים שמחפשים סיפורים מעניינים, והוא מנצל זאת כדי לבנות את העסק שלכם עם ערך מוסף לאנשים.